Archiwum strony BIP dostępne jest pod adresem http://archiw-umplonsk.bip.org.pl
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 9/2022
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 7 szt. drzew z terenu nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 7 w Płońsku (dz. nr ewid. 193/24 obręb 217 miasto Płońsk)
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1420011
7. Znak sprawy GSZM.6131.10.2022.DP
8. Dokument wytworzył Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka J. Piłsudskiego w Płońsku
9. Data dokumentu 2022-03-21
10. Dokument zatwierdził Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka J. Piłsudskiego w Płońsku
11. Data zatwierdzenia dokumentu 2022-03-21
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pok. 214 tel. 23) 663 13 21
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 10/2022
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2022-04-08
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 655164]

przewiń do góry