| 1. Numer karty/rok |
9/2022 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 7 szt. drzew z terenu nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 7 w Płońsku (dz. nr ewid. 193/24 obręb 217 miasto Płońsk) |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1420011 |
| 7. Znak sprawy |
GSZM.6131.10.2022.DP |
| 8. Dokument wytworzył |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka J. Piłsudskiego w Płońsku |
| 9. Data dokumentu |
2022-03-21 |
| 10. Dokument zatwierdził |
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka J. Piłsudskiego w Płońsku |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
2022-03-21 |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, pok. 214
tel. 23) 663 13 21 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
tak |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
10/2022 |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2022-04-08 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|