Archiwum strony BIP dostępne jest pod adresem http://archiw-umplonsk.bip.org.pl

WYBORY DO RADY SENIORÓW MIASTA PŁOŃSKA III KADENCJI

Burmistrz Miasta Płońsk Zarządzeniem nr 0050.116.2024 z 7 sierpnia 2024 r. ogłosił nabór kandydatów do Rady Seniorów Miasta Płońska III kadencji.

Ogłoszenie o naborze oraz formularze zgłoszenia kandydata do Rady Seniorów Miasta Płońska

Zarządzenie nr 0050.116.2024 Burmistrza Miasta Płońsk z 7 sierpnia 2024 r. w sprawie ogłoszenia wyborów do Rady Seniorów Miasta Płońska

  • Do Rady Seniorów mogą kandydować:
  1. przedstawiciele osób starszych, którzy zamieszkują na terenie Miasta Płońsk oraz uzyskali poparcie co najmniej 15 osób starszych zamieszkujących na terenie Miasta Płońsk,
  2. przedstawiciel podmiotu działającego na rzecz osób starszych mających siedzibę na terenie Miasta Płońsk.
  • Poparcie kandydata przez osobę starszą (która ukończyła 60. rok życia) zamieszkującą na terenie Miasta Płońsk udzielane jest poprzez złożenie podpisu pod właściwym formularzem zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza. Formularze z podpisami poparcia dla kandydata inne, niż zatwierdzony Zarządzeniem Burmistrza zostaną zakwalifikowane, jako wadliwe.
  • Osoba starsza zamieszkująca na terenie Miasta Płońsk może udzielić poparcia, nie więcej niż jednemu przedstawicielowi osób starszych. Udzielenie poparcia przez tę samą osobę więcej niż jednemu przedstawicielowi osób starszych będzie skutkować unieważnieniem głosu poparcia.
  • Podmiot działający na rzecz osób starszych mający siedzibę na terenie Miasta Płońsk może zgłosić jednego przedstawiciela, jako kandydata.
  • Dokumenty niezbędne do zgłoszenia kandydata dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Płońsku oraz w Kancelarii Urzędu Miejskiego, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk (parter budynku).
  • Zgłoszenie kandydata do Rady Seniorów powinno zostać złożone w terminie do 23 sierpnia 2024 r. w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
    w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Płońsku. Zgłoszenia złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
  • Zgłoszenia kandydatów do Rady Seniorów podlegają weryfikacji formalnej dokonywanej przez Burmistrza. Weryfikacja formalna polega na sprawdzeniu kompletności
    i poprawności formularzy zgłoszeniowych. W przypadku zauważonych braków Burmistrz wzywa kandydata do ich usunięcia w terminie 7 dni. W przypadku nieusunięcia braków
    w terminie zgłoszenie nie podlega dalszemu rozpatrzeniu. Kandydatury, które w wyniku weryfikacji nie uzyskały poparcia co najmniej 15 osób starszych zamieszkujących na terenie Miasta Płońsk zostaną zakwalifikowane, jako wadliwe i nie będą podlegać dalszemu rozpatrzeniu.
  • Dni, w których upływają terminy wykonania czynności wyborczych, określa kalendarz wyborczy.

 

KALENDARZ WYBORCZY DLA WYBORÓW RADNYCH RADY SENIORÓW MIASTA PŁOŃSKA III KADENCJI

Termin wykonania czynności wyborczych

Czynności wyborcze

1

2

do dnia 23 sierpnia 2024 r.

zgłaszanie kandydatów na radnych Rady Seniorów Miasta Płońska

do dnia 3 września 2024 r.

podanie do publicznej wiadomości informacji o kandydatach w wyborach do Rady Seniorów Miasta Płońska

do 9 września 2024 r.

w przypadku tylko 9 kandydatur - podanie do publicznej wiadomości informacji o składzie osobowym Rady Seniorów Miasta Płońska

10 września 2024 r.

powyżej 9 kandydatur – zebranie wyborcze w Urzędzie Miejskim w Płońsku, ul. Płocka 39, sala 117.

w terminie 14 dni od przekazania przez Komisję Skrutacyjną dokumentacji wyborczej do Burmistrza

podanie do publicznej wiadomości informacji o składzie Rady Seniorów wraz z liczbą głosów uzyskanych przez poszczególnych kandydatów.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Żółtowski Michał
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-08-08 10:14:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Żółtowski Michał
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-08-09 13:23:56
  • Liczba odsłon: 18
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 830444]

przewiń do góry