Archiwum strony BIP dostępne jest pod adresem http://archiw-umplonsk.bip.org.pl
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 43/2021
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 szt. drzew z terenu nieruchomości przy ul. Kopernika 16 (dz. nr ewid. 667 obręb miasto Płońsk)
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1420011
7. Znak sprawy GSZM.6131.23.2021.DP
8. Dokument wytworzył Parafia Rzymskokatolicka Św. Michała Archanioła w Płońsku ul. Płocka 17, 09-100 Płońsk
9. Data dokumentu 2021-09-23
10. Dokument zatwierdził Probosz parafii
11. Data zatwierdzenia dokumentu 2021-09-23
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pok. 214 tel. 23) 663 13 21
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 44/2021
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2022-01-07
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 724423]

przewiń do góry