Archiwum strony BIP dostępne jest pod adresem http://archiw-umplonsk.bip.org.pl
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 9/2023
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew.
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 8 szt. drzew o gat. Brzoza brodawkowata z terenu nieruchomości dz. nr ewid. 398/13 przy ul. Sienkiewicza 8 w Płońsku.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1420011
7. Znak sprawy GSZM.6131.6.2023.DP
8. Dokument wytworzył Starosta Płoński
9. Data dokumentu 2023-02-16
10. Dokument zatwierdził Starosta Płoński
11. Data zatwierdzenia dokumentu 2023-02-16
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miejski w Płońsku ul. Płocka 39 pok. 214, tel. 23/6631321
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 10/2023
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2023-03-16
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 702705]

przewiń do góry