Archiwum strony BIP dostępne jest pod adresem http://archiw-umplonsk.bip.org.pl

OGŁOSZENIE

II NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY

 

w projekcie pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” sfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego, Gmina Miasto Płońsk ogłasza II nabór uzupełniający celem wyłonienia beneficjenta ostatecznego, któremu na własność zostanie przekazany używany, sprawny, objęty gwarancją laptop Lenovo w ilości – 1 szt.

Dane techniczne ww. Laptopa Lenovo ThinkBook 15 G2 W11 Proi3-1115 G4/8GB/256 GB/INT/15,6 FHD z niezbędnym urządzeniem peryferyjnym oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiającym pracę zdalną (pakiet biurowy OpenOfficePL Standard 2022), kluczem produktu wraz z przynależnymi akcesoriami: torbą i myszką.

1.Warunki udziału:

Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest m. in. złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność, stosownego oświadczenia (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych), deklaracji udziału w programie, formularza dla uczestników projektu, oświadczenia o miejscu zamieszkania dziecka - ucznia szkoły podstawowej/ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość (załączniki do niniejszego ogłoszenia).

 Wsparcie skierowane jest do uczniów szkół podstawowych i średnich:

a)      zamieszkujących na terenie miasta Płońska;

b)      którzy nie otrzymali na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnich latach 2020 - 2024, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

2.Kryterium naboru:

- decyduje kolejność zgłoszenia: laptop zostanie przekazany osobie, która jako pierwsza złoży stosowne oświadczenie wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i załącznikami oraz jednocześnie spełni wyżej określone warunki (zawarte w pkt. 1 ogłoszenia). Decyduje data, godzina i minuta wpływu (tzw. stempla) do Kancelarii Urzędu.

3.Składanie dokumentów do Urzędu:

Dokumenty zaadresowane na Gmina Miasto Płońsk, Wydział Polityki Społecznej wraz z wymaganymi załącznikami należy składać (w zamkniętych, nieprzezroczystych kopertach) w godzinach pracy Urzędu, w jeden ze wskazanych niżej sposobów:

  1. osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Płońsku przy ul. Płockiej 39,
  2. za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk.

Koperta powinna być opisana w następujący sposób:

 Gmina Miasto Płońsk

 Wydział Polityki Społecznej

  ul. Płocka 39

09-100 Płońsk

 

II Nabór uzupełniający do Projektu pn.

„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

  1. Dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 15.X.2024r.     

O terminie złożenia dokumentów decyduje data, godzina i minuta wpływu (tzw. stempla) do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Płońsku. W przypadku ofert przesłanych pocztą tradycyjną decyduje data, godzina i minuta wpływu do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Płońsku, nie data stempla pocztowego.

  1. Nie będą przyjmowane, rozpatrywane oferty przesłane pocztą elektroniczną albo faksem.
  2. Dokumenty złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
  3. Po rozstrzygnięciu naboru dokumenty nie będą zwracane kandydatom na beneficjenta ostatecznego.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr. tel. (23) 663 13 16 w godzinach pracy Urzędu.

Wszystkie informacje na temat projektu dostępne są również na stronie:  https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Uwaga! Złożenie zgłoszenia w naborze uzupełniającym nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!

4.Termin rozstrzygnięcia i ocena dokumentów złożonych przez kandydatów na beneficjenta ostatecznego.

   1) II Nabór uzupełniający zostanie rozstrzygnięty w terminie do 30.X.2024r.

   2) Zasady oceny formalnej i merytorycznej dokumentów złożonych przez kandydata na beneficjenta ostatecznego:

       Komisja powołana przez Burmistrza Miasta Płońska zweryfikuje złożone dokumenty pod względem merytorycznym i formalnym i wyłoni beneficjenta ostatecznego tj.:

  1. Komisja w pierwszej kolejności sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów dotyczących warunków udziału w II naborze przez kandydata na beneficjenta ostatecznego złożone przez pierwszego kandydata - decyduje data, godzina i minuta wpływu (tzw. stempla) do Kancelarii Urzędu.
  2. W przypadku, gdy Komisja oceni je pozytywnie pod względem formalnym i merytorycznym, i na tej podstawie ustali wynik II naboru, nie będzie sprawdzała dokumentów złożonych przez kolejnych kandydatów.
  3. W przypadku, gdy pierwszy kandydat nie spełni warunków udziału i kryterium II naboru, Komisja będzie sprawdzała dokumenty następnego w kolejności kandydata na beneficjenta.                                                                                                                                                  
  4. Dokumenty kandydatów na beneficjentów, które zostały złożone po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane (również w przypadku przesyłek pocztowych).

 3) Dopuszcza się możliwość uzupełnienia  składanych dokumentów przez kandydata  w  oparciu o następujące zasady:

  1. Terminowo złożone zgłoszenia (oświadczenia) podlegają procedurze uzupełniania braków formalnych,
  2. Wezwanie do uzupełnienia oświadczeń będzie przekazane na piśmie za potwierdzeniem odbioru (dopuszcza się przekazanie wezwania  pocztą elektroniczną e-mail i za  potwierdzeniem odbioru wezwania),
  3. Uzupełnienia braków formalnych będzie można dokonać w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia otrzymania wezwania,
  4. Oświadczenia zawierające braki formalne nieuzupełnione w wyznaczonym przez Komisję terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
  1. Uzupełnieniu podlegają oświadczenia zawierające braki formalne:
  1. niekompletne pod względem wymaganych załączników,
  2. bez kompletu wymaganych podpisów, pieczęci,
  3. potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii załączonych dokumentów.
  1. Odrzuceniu z przyczyn formalnych bez możliwości ich uzupełnienia podlegają dokumenty:
    1. złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu,
    2. złożone na niewłaściwym formularzu,
    3. złożone przez podmiot nieuprawniony do uczestnictwa w II naborze (nie spełniający warunków udziału).
  2. Po zapoznaniu się z propozycją Komisji, Burmistrz Miasta Płońska podejmuje decyzję o wyborze beneficjenta ostatecznego. Decyzja Burmistrza Miasta Płońska w ww. sprawie jest ostateczna i nie stosuje się do niej trybu odwoławczego.
  3. Wyniki naboru zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Płońsku, na stronie internetowej www.plonsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Płońsku poprzez przekazanie krótkiej informacji, że II nabór uzupełniający został rozstrzygnięty w określonej dacie bez wskazywania imiennie osoby – beneficjenta ostatecznego.
  4. Nie przewiduje się przekazywania informacji o wyłonieniu beneficjenta ostatecznego o każdego kandydata z osobna.
  5. II Nabór uzupełniający zostaje unieważniony, gdy:
  1. zgłoszenia kandydatów do II naboru zostały złożone po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu,
  2. zgłoszenia przez kandydatów zostały złożone na niewłaściwym formularzu,
  3. nie złożono żadnego zgłoszenia (oświadczenia opiekuna prawnego dziecka – ucznia szkoły podstawowej lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność),
  4. zgłoszenia zostały złożone przez nieuprawniony podmiot do udziału w II naborze (nie spełniający warunków udziału).

5. Dokumenty do pobrania:

Załącznik nr 1 – Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych),

Załącznik nr 2 – Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych),

Załącznik nr 3 – Deklaracja udziału w programie,

Załącznik nr 4 – Formularz dla uczestników projektu,

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o miejscu zamieszkania dziecka - ucznia szkoły podstawowej /ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość.

                                                                                                                                                                           

 

BURMISTRZ

Andrzej Pietrasik

 

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Szczygieł Jolanta
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-10-04 13:41:19
  • Informacja zaktualizowana przez: Szczygieł Jolanta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-14 09:32:38
  • Liczba odsłon: 66
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 927555]

przewiń do góry